På landet

I fredags bar det iväg till Sabbatsbergs sjukhus för en gastroskopi, denna gång hittade de ett bråck på övremagmunnen. Så helt förgäves gjorde jag inte undersökningen. Efter det åkte jag och hälsade på pappa på jobbet och åkte sedan hem med honom och hälsade på en underbar liten pluttis, min lillebror Neo. Han var dock väldigt ledsen och slocknade väldigt fort på soffan. Sedan hämtade Tobbe mig och vi åkte hem och packade och åkte till landet. Vi har haft det jättemysigt, grillat lax och badat, första gången detta år... Tobbe håller nu på och fixar med sin moppe, som han har kommit på att han ska åka till jobbet med då det är typ 1000 gånger billigare att köra den. smart där. Problemet är nu bara om han får igång den ;) Han har ju inte kört den sen moppe-tiden när han träffade mig, alltså för 5 år sedan.

Imorn ska jag till arbetsförmedlingen, och efter det hoppas jag att Neo, Mie och Mika kommer hem till oss och badar i poolen :) Det var så mysigt sist och Neo var så glad, men om Mika fortfarande är sjuk får jag väl bada med Neo i hans "stora pool" ;) Det går nog om man vill....

Nä nu ska jag ut i solen och kolla hur det går för min mekaniker.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback