Underbara dagar med pluttis och en brännskada

Ja, yttligare en brännskada har man fixat sig, denna gång på benet av Tobbes moppe.. men det är inte hela världen.

Till något roligare. Denna vecka har varit underbar, i tisdags så var jag och Neo här och badade i poolen i 4 timmar, och han sa så ofta han kunde.

"Milia, det är jättemysigt!"





Sen Idag har jag Joanna och Neo varit på junibacken, det kan ha varit det mysigaste jag gjort på länge. Att tillbringa en hel dag med min älskade lillebror är bland det bästa jag vet. Allt var mysigt till och med när tåget på centralen tutade så högt att hela centralen ekade. När vi kom hem somnade både jag och Neo.















































En underbar dag alltså, Då kan den ju inte sluta bättre än en middag med min underbara vänsing Karro, det var jättemysigt och jag har verkligen saknat dig!

Nu ska jag lägga mig på soffan, det har varit en mysig men låååång dag.

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mie

Kalasfina bilder - ni hade det ju jättemysigt! Nu måste jag bara välja. Hur ska jag kunna göra det då? Tar det imorgon. Natti natti!

Postat av: karolian!

hihi har saknat dig oxå! :D

2009-07-03 @ 00:43:50
Postat av: marie

jättefina bilder:D

2009-07-04 @ 22:12:38
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Ida

åh han är ju så jäkla söt! :D

miss you emilia

2009-07-08 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback