Kaos på landet med bra ändå

Nu var vi framme efter en fullproppad bil, med både väskor människor och djur, japp, stackars Rosanna  fick sitta med Ernies bur i knät så hon inte såg nått och det var varmt och bilen yttligare ett ton tyngre! Runt 5 kom vi fram och sen dess har jag varit barnvakt, eftersom jag älskar barn så har jag erbjudit mig att vara barnvakt åt jättegulliga barn! Tre underbara små barn på 2, 5 och 7 år. Vi har varit och badat och lekt utomhus och nu är jag alldeles svettig och trött, Men det är väl det man får ta när man ska ha kul :D

Imorn ska vi sjunga och förhoppningsvis åka båt! fiska kanske också. På kvällen ska vi göra massor med roliga vuxenlekar.

Vi är 20 personer här, kan låta som kaos men jag tycker om det. Inte lugnt för 5 öre men det är skitkul!

Nu har dom söta små barnen somnat och snart jag också!

Vi hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Det där med vuxenlekar låter lite suspekt... men det blir nog kul ^^

2009-07-23 @ 19:09:01
Postat av: Mie

Stackars Ernie också....inte lätt att var fågel i en packad bil. Hoppas att ni har det bra. Mika har feber. Rasslig liten tjej. Neo sitter och pimplar saft och vägrar gå och lägga sig. Hej hopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback