Onsdag hos en sjuk

Vaknade imorse när Ida ringer mig vid 8, vilket i och för sig var bra för då passade jag på å ringa och sjukanmäla mig, sen somnade jag om... Klockan halv 12 ringer Tobbes klocka och sen dess har jag varit vaken. Men gick inte upp förän halv 1. Har så fruktansvärt ont i huvudet och magen, och är hur trött som helst, vi får se hur jag mår ikväll, kanske måste stanna hemma imorn också =/ Men om jag är hemma imorn måste jag göra lite på afghanistan projektet, vilket i och för sig går bättre om jag jobbar hemma.. Men men, vi får se hur det blir. Har vilket fall som helst suttit och sytt sen jag gick upp och nu ska jag lägga mig framför TVn ;)

Hoppas allt är bra med er!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback