Lördag..

God morgon!
Idag är det lördag, vilket jag gillar, jag älskar lördagar, mitt i helgen, man är ledig. Helt enkelt underbart! Meningen var ju att jag Karro och Ida skulle jobba med UF idag men det blev inte så för Ida kunde inte, så förhoppningsvis ska vi göra det imorn istället.

Idag ska jag och Tobbe städa och tvätta och ikväll ska vi fira vår 4 årsdag, vi tänkte bara göra middag och umgås med varandra för vi har inte haft så mycket tid för det på senaste tiden.

Nu på förmiddagen har jag legat och läst en bok jag fick låna av Carro igår, läste även inatt också :), Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", har dock inte kommit så långt än men jag gillar det ändå, Carro säger att den blir bättre efter ett tag :) Så om ni inte har läst den så tycker jag att ni ska gör det. Boken är första i en serie om tre.

"Mikael Blomkvist, ekonomireporter, döms till fängelse för förtal av finansmannen Wennerström, och beslutar sig för att ta time-out från sitt jobb på tidskriften Millennium. I samma veva får han ett ovanligt uppdrag. Henrik Vanger, tidigare en av landets främsta industriledare, vill att Blomkvist ska skriva släkten Vangers historia. Men det visar sig snart bara vara en täckmantel för Blomkvists verkliga uppgift: att ta reda på vad som hänt Vangers unga släkting Harriet, som varit spårlöst försvunnen i snart fyrtio år. Till sin hjälp får han Lisbeth Salander, en ung strulig tjej, tatuerad och piercad, men också professionell hacker och med unika egenskaper som gör henne till en oslagbar researcher."

(Självklart går det inte att lägga in bilder nu enligt blogg.se så det får bli ett inlägg utan bild...)

Nu ska jag göra något annat..

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback