Trött emilia

Hola!
jag är så fruktansvärt trött idag. Var hos läkarn vid 11 och fick ett cortison-nässpray utskriven för mitt huvud, Sen åkte jag till Karro en stund och drack te, på väg till skolan ville jag har mer te (jag är teberoende) så jag hoppade av vid ilpan och där träffar jag Sara och Linn så jag stannade där med domt ills vi började. Vi har bara en lektion på torsdagar men alla va så satans trötta så vår lärare orkade knappt med oss:P På vår lilla bensträckare pratade vi om morgandagen då vi ska fira vår älskade Karro.. vet inte om vi blev nå klokare efter det.. När lektionen var slut fixade vi lite med UF och sen åkte jag hem för att sy lite, men jag är så otroligt trött så jag orkar inte.. =/

Ska nog spendera kvällen i min soffa och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback