Tordag - FÖRETAGSPRESENTATION!!

Åh jag tror inte att det här är en bra dag för en så viktig sak som min företagspresentation.. Jag är sjuk som ett as och har knappt någon röst kvar, jag har haft så mycket att göra den här veckan, därav inget bloggande.. jag ska snart ta mig till skolan för en lektion för att sen åka till Stadshagen där vår presentation går av stapeln! Är sjukt nervös men har inte känt av det förän nu.. Om exakt en vecka är mässan och jag är extremt taggad, fattar ni vilken upplevelse att vara ett av de 350 företag som ska ställa ut!!

Nästa vecka kommer jag att vara ledig tisdag och onsdag för att kunna jobba och slita med det sista inför mässan så att allt är perfekt! vi behöver verkligen det!

Kom och besök oss på mässan, BRApocket UF i monter B:0521, gratis entré och massor med bra varor fast våra är ändå bäst.. mohahah..

Nä nu ska jag gå upp och kolla om Tobbes pappa ska åka, ska åkla med honom till sumpan :D

Ciaoo, önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback