Melodifestivalen?

Jag antar att många såg melodifestivalen.. jag var en av dom och jag tycker Agnes låt va bra, men vad hade hon på sig? lite coolt kanske men inget jag skulle sätta på mig.. Agnes låtar är faktiskt väldigt bra har jag kommit på, fastnar verkligen på huvet och man kan inte sitta still.. Måste spexa när jag lyssnar på musik, kan inte bara lyssna, måste sjunga till någon och jag känna något, haha, låter så djupt, men men sån är jag.

Att hoppa omkring och sjunga är min vardag, kan vara höjdpunkten på dagen ibland,.. hur sjuk jag än är så orkar jag alltid lyssna på musik, för hur kul är det inte att sätta ipod hörlurarna, dra upp volymen till max och bara leva sig in i musiken, varför inte använda ipoden som mick, eller kanske tandborsten ; )

Någon gång kommer ni få se bilder från en typisk emilia-sjunger-för-sig-själv-dag, och jag lovar att de kommer va kul..

Nä nu ska jag prata lite med mina vänner och sjungalite, sitter redan och hoppar på stolen..

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback