Alla <3 dag!!

Idag är de alla hjärtans dag, hur mysigt är inte det. Vår plan för dagen var att åka till stan och kolla lite och ta en promenad till gamla stan och äta vofflor och sen åka hem och äta mysmiddag.

Men inatt vaknade jag och kunde knappt andas för jag har blivit så sjuk så jag orkade inte åka in, så vi har mest tagit det lugnt och fixat i lägenheten, sen åkte vi till Kista och kollade lite och åt middag, det var mysigt så nu är jag hemma igen och ska nog mysa lite och dricka lite vin.

Köpte ett läppglans och nagelacks bortagningsmedel och så fick jag ett underklädesset av ¨Tobbi i alla <3 dags present.. :D



Ciaoo 

Kommentarer
Postat av: karolina

ooooo ;) när ska du vara sååå snygg!

2009-02-15 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback