Torsdag

Hej hopp gummi...
Vad har ni för er denna underbara (och trötta) torsdag`?

Jag har varit i skolan, fick tillbaka mitt Affärsjuridikprov, fick MVG, jag är så´nöjd! Sen hade vi filosofi, inte nån speciellt nödvändig lektion. hade mitterminsomdömessamtal, är de verkligen ett ord, ser väldigt långt och konstigt ut..

Sen åt vi lunch på McDonald´s väldigt gott. Efter det hade vi samtal igen om vår affärsplan, jag lovar, kommer berätta mer om vårt företag när vi e på fötter och har något att komma med.

Idag fyller Tobbes mamma år och därför åkte jag och köpte present till henne som är från de flesta, vet inte riktigt vilka :P Så nu är jag hemma och ska nog pilla lite på min novell och sen ska jag laga middag, eftersom jag är en underbar kock, haha!

Nu är jag kissnödig, så vi hörs senare.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback