Tisdag

Idag har jag hunnit med mycket, först var jag hos läkaren igen och dom hittade inga fel (?) så jag fick ta nua prover sen ska jag dit igen nästa vecka. Sen svängde jag förbi mammsen på jobbet och så åt vi lunch tillsammans. Efter det åkte jag och mötte Ida Kihl och vi gick runt i typ 1-2 timmar och skulle fixa hennes datorbatteri.. hmm.

På vägen hem pratade jag med Sandra Gunnarsson och vi ska ses på torsdag och kolla lite i stan, det var länge sen vi sågs bara vi. Så tänkte jag att jag skulle kolla lite grejer för jag och mamma ska åka till stan i helgen och köpa lite tröjor =)

Sen när jag kom hem har jag sorterat lite kläder och tvättat, så nu, äntligen, har jag en stund att sitta här innan det är dags för middag och hänga lite mer tvätt..

Ha en trevilg kväll

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback