Måndag

Hej hopp
Självklart försov jag mig imorse, men som tur var åkte jag till Vällingby Vårdcentral istället för Traneberg, så jag hann tll 8.00 då de öppnade. Jag var skit skraj, men hon var snäll och använde en butterfly, det gjorde jätteont, ska aldrig mer ta blodprov utan min älskade emblasalva.

Jag kom en timme försent men jag hade ju giltig frånvaro så de va lugnt. Efter Svenskan (som jag bara hann vara på i 30 min) hade vi Filosofi och på PP:n hittade vi en liten svart kanin som var död... uscha.. Sen försökte jag övertala min lärare att han skulle sägavad de va för fråga på provet så jag kunde träna på den, men de ville han inte säga.. (konstigt ;D?)

Efter Filosofin hade vi lunch jag vi åt på Draken som har blivit vårt nya favoritställe. Sen hade vi Matte C och de var väl sådär kul, skit svårt jag och var trött så jag höll på att somna. Direkt efter tog jag bussen till Stora Essingen och åkte till min mamma, för jag har ju jobbat. Jobbet gick bra, är väldigt imponerad av mig själv, jag brukar vara jätte nervös när jag ska prata med någon jag inte känner, men det gick bra..lite trött på att prata i telefon nu iof.

Nu har jag förberedit mig inför imorn och nu ska jag och Richard gå och möta mamma och handla=) Hör av mig senare..

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback