Kvällen

Jag är så otroligt seg idag, vill bara sova. jag både hatar och älskar sådana dagar, det är skönt att vila men det gör mig rastlös vilket jag hatar. kan det bli jobbigare?

Imorn ska vi nog Städa lite och tvätta, något vettigt iaf. Hoppas resten av lovet blir roligare. jag lär ju vara utvilad när skolan börjar igen, eller så är jag jättetrött för att jag har varit så seg en hel vecka, vad tror ni?

Nä nu ska nog jag, Tobbe, Patrik och Rosanna kolla på "Get Smart", någon som har sett?



Btw, det är väl dags för studiebidrag snart? Nice, jagh som är pank å allt. Money, money, money..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg vännen! :) när ses vi?

Har sett get smart, btw. Ganska kul :)

2008-10-26 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback