Hemma igen

Nu är jag äntligen hemma, trots alla konstiga saker som hänt. Kollar på sl när jag skulle åka och inget sa sidan om olyckan mellan stockholm C och stockholm S.. När jag kommer till Årstaberg står det att det har hänt en olycka och att alla tåg vänder vi Stockholm S, alltså jag skulle inte komma någonstans, så jag ringer mamma  och hon kollar upp det och det visar sig vara en avspårning, alltså skulle det ta lång tid innan jag kom någon vart, så jag beslutade tillslut att jag skulle ta tvärbanan till Liljeholmen och åka till centralen. Jag tror aldrig jag har sett Stockholm C så tom någongång...

"Tåg spårade ur vid Stockholms central Stopp för all tågtrafik söderut"


Nu är jag äntligen hemma och tänkte gå igenom lite inför imorn, då jag faktiskt ska jobba. Min mammas pojkvän Richard har ett företag, och en kund till honom har bett honom att anställa någon som kan ringa runt och komplettera hans kontaktregister, kanske inte världens roligaste men det är pengar!

Självklart, när jag hade mitt favorit linne på mig, skulle vi äta tomatsås till middag (inte bara somatsås dock) och jag spiller! Två gånger på min älsklingströja, så typiskt mig, men nu ligger den i maskinen, hoppas verkligen att de försvinner, annars blir det jobbigt, buhu..

Funderar på om jag ska be Tobbe ladda ner några avsnitt av Grey's Anatomy så jag kan sysselsätta mig med något (vettigt?) ikväll. hihi, me love Grey's <3



Men vi hörs kanske senare!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback