Filosofi - inte idag...

Kände att det fanns så mycket annat viktigare, känner ni igen er?, hmm ingen bra vana... fast de va första gången på länge jag kände så. Istället städade jag till lite och nu tänkte jag lägga mig och läsa VR. Orkar inte se Grey's ikväll.


Hade glömt att jag ska ta blodprov imorn, scary, jag är superduper rädd för sprutor och nu har jag inte ens embla salva (bedövningssalva), ja jag vet, skit töntigt, men de e psyologiskt, de gör inte ont om jag har den de bara är så. men nu måste jag ta utan, jag kommer svimma... hjälp.. ska nog be dom att ta med såndär bebis spruta, butterlfy tror jag de heter, de e en liten nål med vingar och en lång slang, haha, jag e så fjantig..

Imorn ska jag sova hos mammi. Kommer nog inte kunna skriva förän efter 6 kanske imorn, för först på morgonen ska jag ta blodprov och sen gå i skolan och sen jobba och sen blogga, ja ni fattar en riktigt busy-woman.. hehe, men bättre sent än aldrig som man brukar säga..

Sov gott alla söta <3

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback