Tisdag

HEj svejs
Imorse mådde jag inge bra så jag stannade hemma första lektionerna och kom sedan till UF, då vi åkte till skräddaren =) Sen åkte jag till skolan och fixade lite med affärsplanen. Efter det åkte jag hem och fick då ett samtal från Karro, "Hej, imorn är det JENSEN kampen och vi ska vara Hippies" HAhA tänkte jag, va kul, så jag började funder på hur man ska klä sig. Sedan tog jag en maka och åkte sedan till H&M för idag var det dags att jobba där på deras inventering, TJOHOO. Det var kul men inte lika kul för ryggen.

Nu är jag hemma och har precis sökt lite på internet på"Hippie" och fick fram en ganska bra bild tycker jag.

Så nått i den stilen blir jag imorn, utsvängda jeans, blommig topp, ett skärp och mitt BH-band som hårband (Jag hittade inge annat ;))

Så nu är det nog dags för mig att gå och sova, hoppas ni har haft en bra dag!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback