Söndag

Ja så va de söndag. usch, helgen går så snabbt, det gör inget att veckorna går fort men helgerna kan gärna gå långsamt.

Igår var jag och Tobbe hos min mormor och åt middag och hade trevligt. Idag åkte vi därifrån vid 4 och åkte direkt till mat och dryck mässan. det var trevligt och nu har vi två julklappar iaf. och dessutom inhandlade jag whiskytryffel till min pappa i farsdagpresent :)

Så kom hem för två timmar sen ungefär. Satte mig vid datorn och kom på hur mycket det är jag ska plugga. På torsdag ska jag lämna in filosfi hemtenta, söndag ska jag lämna in ett case i affärsjuidik och dessutom ska jag hålla ett tal om dialekter men jag vet inte när.. sen ska vi ha rådigvar möte på UF och vi ska maila runt om återförsäljare, ja de låter väl som en rolig vecka? ...........................

Nä usch, har iaf börjat på talet, det går sådär, så jag slutade och fortsätter imorn.

Hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback