Onsdag..

Idag har jag haft en sån där rolig dag igen.

Kom till skolan 9 och hade ledarskap, sen matte c som var värdelös att vara på och sen hade vi möte med Richard vilket gick bra. efter det betämde vi oss för att gå till H&M och jag kom hem med ett nytt underklädessätt, då mina bhar blivit för små <3



Var det inte underbart?

När jag kom hem skulle jag ta en dusch och raka benen, tror ni inte att jag blir stressad och trycker på rakhuveln, viket reulterar i att huden försvinner på de stället och de forsar blod.. mysigt emilia, mysigt. så plåster på benen  blev det.

Nu har jag faktiskt varit så duktig och nästan gjort klar filosofi hemtentan, orkade bara göra halva sista uppgiften :P så har bara en halv uppgift kvar att göra. Sen har jag ju talet och caset kvar, men de försöker jag inte tänka på, jag blir så stressad.

Imorn ska jag till läkarn igen, hoppas hon kommer fram till vad det är...

Nu ska jag kolla bloggar och sen kolla gray's en stund

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: karolina

men det är en bra början ;) själv har jag inte öppnat böckerna :P men får hoppas på det bästa ;)

2008-11-13 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback