Onsdag.. haha

Jaha, då va det redan onsdag. Jag har haft en väldigt rolig dag. Till och börja med så kan jag berätta att klackar och extrema hala vägar inte är min grej, nu tänker ni säkert "haha hon måste ha ramlat" men, de gjorde jag inte, min balans måste vara bäst, kan vara för att jag är gammal gymnast eller så är det för att jag hlet enkelt hade otrolig tur, tro det ni vill. Jag var i alla fall som Bambi på hal is. När jag lyckats ta mig till bussen på hal mark och i snöstorm, kom självklart inte bussen på ett tag och jag fick stå i snökoaset. När jag väl kom till skolan hade dom självklart fixat skogräns, säkert bara för att vår skola vann kvalitetspriset.. 



Vilket som så var vi där tidigare för att vi skulle göra vår DMT, dagliga mentala träning, vi ska nämligen hålla mental tränig i en vecka, för er som inte vet vad MT är så kan jag berätta för er att vår skola vill att vi ska må bra både mentalt och fysiskt därför har vi PP, pedagogisk promenad, för att vi ska röra på oss och rensa huvudet, sen har vi även MT, mental träning för att man ska lära sig koppla bort oviktiga saker och slappna av, ja allt som rör det mentala. Vår uppgift är nu att hålla denna i en vecka.



När vi var klara med det gick vi och åt lunch på Il Piato, åt en god focaccia. Efter lunchen hade vi Matte C, det gick faktiskt förvånadsvärt bra :) Sen skulle vi ha projektarbete, men vi kunde inte göra något för vi har fortfarande inte hittat några tillverkare... Så istället lekte vi (Jag, Karro, Sara och Olle), som om vi gick på lågstadiet. Vi hjulade, hoppade bock över pallar hade stafett över halva skolan. Så kul, men va varm man blev! Sen hade  vi Svenska C, då skrev jag halva mitt tal, måste verkligen va bäst på detta tal.. The topic is "Homosexuella ska få adoptera".

Sen när vi slutade åkte jag och Nadine via Vällingby hem, och på vägen stannade vi och kollade lite och jag kom även hem med en söt kjol från Gina Tricot. Den är lila/blå och hög, inte tajt lite fall i :)

Nä nu ska jag göra något vettigt, typ inget.

Ciaoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback