MISSLYCKANDE, EMILIA

Ibland hatar jag mig själv, förlåt för detta depp inlägg. Jag kämpar som en gris för att klara av allt, det känns ibland som om jag inte finns utan att det är en maskin som jobbar åt mig, jag är verklgien inte medveten om vad jag ska göra ibland, för det mesta.

Nu har jag tagit mig tid hela fucking helgen med allt jag haft i skolan, jag har som vanligt kämpat häcken av mig, jag lyckades jag gjorde klart Caset, jag skrev hemtentan, jag skrev skit-talet och lärde mig det utantill. Skickade in hemtentan och caset, men talet kan man ju inte skicka in, det skulle, notera ordvalet, SKULLE,  jag hålla idag, kl åtta. Men pga, att jag inte har kunnat sova ordentligt och att jag varit så stressad så vaknade jag inte av min klocka, istället vaknar jag av att Tobbe säger "EMILIA", jag svarar, "JAG HAR MISSAT TALET VA?!?!!", jag fick panik, jag bröt ihop och började gråta, jag känner mig så javla misslyckad som inte ens klarar av att gå upp, vafan gör jag nu?

Jag orkar itne med mig själv. Nu ska jag tröstäta bullar...

Kommentarer
Postat av: Ida

stackars dig :( men det kan hända vem som helst, du kanske får gör om talet en annan dag? (:

Saknar dig gumman, puss!

Postat av: josefin

oj du måste verkligen lugna ner dig, du kommer bli sönderstressad och gå in i väggen anners, du måste ta hand om dig tjejen! Jag lovar att du kan få allt på sin plats även om det inte blir 100%perfekt. <3

2008-11-20 @ 13:26:01
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Svensklärarn

Ta det lugnt!

Det gick ju fin fint! Allt ordnar sig! Så länge men är sann mot sig själv och ärlig mot alla andra. Men... kanske är det dags för lite struktur?

Och... hmm.. nu när jag hittat din blogg så... hehe kanske vi ska ta och diskutera kriterier?

2008-11-25 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback