Lite frågor

OM MIG

Vad heter du? Emilia Linnea Monica Lindquist
Vart bor du? Skälby
Trivs du där? Ja, jag bor ju med min älskling <3
Brukar du läsa horoskop? Nej, bara om mina kompisar gör det men jag brukar aldrig göra det på eget initiativ.
Har du körkort? Nej
Favoritdjur? Häst
Vad brukar du spendera pengarna på? Kläder, smink och mat
Festar du? Ibland
Brukar du bli för full? Inte ofta
Antal kuddar i sängen? Tre + några extra som är där ibland
Kan du baka bullar? Självklart!
Bläck eller blyerts? Beror på vad jag ska skriva och vilken dag det är ;)
McDonald's eller Burger King? McDonald's chicken Mcnuggets men Burger Kings Pommes Frites.
Är du allergisk mot något?Känslig mot mjölk, sen vet jag itne spec
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Valio Laktosfri (grön)
Hur ser du ut idag? Inget smink, Tobbes stora tjocktröja och mjukisar
Nästa mål i ditt liv? Gå klart skolan
Vad såg du senast på tv? 5050 postkod, nått
Hur svarar du i mobilen?"Hallå", "Hej det är Emilia", "Hej!"
Vem ringde dig senast? Ida
Vad sa den som ringde? Berätta om UF hemsidan
Antal timmar sömn inatt? 8 efterosm jag försov mig...
Sov du ensam? Nej, med min älskling som vanligt!

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Tobbe
Såg dig gråta? Tobbe
Fick dig att gråta? Mig själv
Du gick på bio med? Tobbe, Caroline och Niklas
Du gick på stan med? Mamma
Skällde på dig? Minns inte
Skickade ett e-mail till dig? Min lärare Daniel


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja.
Bråkat med ditt husdjur? Nej ;P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej
Tar du droger? Nej
Vad är du mest rädd för? Att dö eller bli lämnad
Vilka kläder sover du i? Olika, beroende på när det är, men för det mesta i underkläder.
Vart vill du gifta dig? I en vacker trädgård på sommaren
Vad hatar du verkligen? Ägg
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Nej
Har du ett jobb? Ja och nej
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja, jag klarar typ inte av att vara ensam :)
Är du ett hälsofreak? Ja och nej, jag är det för det mesta men ibland kan man inte motstå godsaker.

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja.
Är du ensam nu? Nej sitter vid datorerna i Fam.Edströms datorrum
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Det mesta fastnar, älskar att sjunga fast det låter förjävligt :P
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja!


DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? Ja
Köpt någonting? Nej
Varit sjuk? Har varit sjuk i 6 veckor typ
Sjungit? Jag sjunger för mig själv hela tiden :P
Sagt "jag älskar dig"? Till Tobbe för en stund sen
Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Nej
Kramat någon? Ja, Tobbe, Ida (syster), Pappa, Neo, Mika, Faster Tina, Farbror Tony
Kysst någon? Ja för en stund sen
Haft sex med någon? Nej


SENASTE

Låt du hörde? Who you are
Film du såg? Patrik 1,5
Sak du stal? Inget jag är en duktig tjej
Människa du slog? Tobbe, men minns inte varför
Stora bussresan? Hmm, måste vart till Orskarhamn för 3 år sedan


FÖRSTA

Första bästa kompis? Nickie
Första jobb? Coop Forum Bromma
Första begravning? Gammel-Farmor
Första piercing/tatuering? har bara hål i öronen, 6 och 12 år


Tagen från
Ida Kihl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback