I'm back...

...och det är skolan också, suck.
Idag är det måndag. Inte min dag. Till och börja med kunde jag inte somna så runt 3 i natt somnade jag. kl 05.30 ringde min klocka (?!) men som vanligt snoozade jag till 06.30 och sedan låg jag vaken i sängen i 20 minuter extra. Jag tänkte att jag kunde ta en senare buss för då skulle jag ändå hinna.

När jag kommer till stationen så är tydligen det tåg jag måste ta för att hinna inställt så jag väntar på nästa, som för övrigt var 5 minuter försenat, när det väl kommer har de, ursäkta språket, idioterna tagit bort en vagn så max tre personer kommer på tåget, självklart var ingen av dom här jag, så jag väntar på tåget som ska gå 07.44 men de va också inställt, när tåget som skulle gå 07.49 kommer, 07.52, är det i-princip lika fullt när alla har gått på, nästa station är då Spånga och alla som bor här ute vet hur många som går på där.. Jag tror aldrig att jag varit med om värre trängsel.

Jag kom vilket fall 25 minuer försent. Bättre sent än aldrig!

Skolan har varit lika tråkig som vanligt.

Kan ju berätta att jag ska fira jul med älsklingen och att vi förmodligen åker till Jämtland, riktigt jul med snö, det är väl första julen på länge som jag ser snö över jul isf, man borde väl passa på det är ju inte säkert det finns snö kvar snart.

Det är 51 dagar kvar till jag fyller år, för den som ville veta ;)

Nu ska jag gör någon nytta, vet dock ej vad.

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback