Hippie-day

Idag hade vi som sagt JENSEN Kampen, och vårt tema var då Hippies, men självkart eftersom vi pratar om Sp3f så var det endast 10 pers där, bra ni som väl var där. Trots detta gick det hyffsat bra för oss. Dock lite deppigt på spökbollen då vi körde mot en klass som var fler.. jaja, vi gjorde vårt bästa.



Har varit hos min pappa och ätit och umgåtts lite idag, så nu har jag precis kommit hem. Tänkte lägga mig och läsa filosofin och sedan skicka in en liten sammanfattning, visste e jag duktig? ;)

Ha en bra kväll om vi inte hörs igen

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: josefin

Hejsan jag håller på att sälja min fjällräven (svart dunjacka) st. xs i min blogg, om du är intresserad hör av dig på [email protected] eller skicka en kommentar i bloggen!

2008-11-06 @ 10:10:42
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: karolinan

du var ju såå snygg! ;)

2008-11-12 @ 19:33:58
Postat av: Emilia

Svar: OM jag var ;)

2008-11-12 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback