Hemma igen

Hej
Nu är jag hemma, har pratat med pappa och Ida, vi har haft det lite jobbigt men vi är nog snart på fötterna igen! Vi ska iaf ses på slndag för en mysig brunsh i Gamla Stan, ska bli supermysigt, sen ska jag sova där för första gången sen juni..

Vi har också planerat min 18 årsdag :) Har kollat inbjudningar, har kommit på bästa grejen, så dom ska vi nog beställa snart. Vi bestämde även vad vi ska ha för mat, det blir; Pajer, pastasallad, mozzarella och tomatsallad och även bruschetta(vitlöks-stekt-bröd med kryddig tomatsallad). Ska bli superkul, vi blir förhoppningsvis runt 30 pers (bara släkt), sedan firar jag med några kompisar på fredag antagligen, men det är ännu inget bestämmt :)

Vet ni vad som hände? Jag och Kim lekte med Neo, tror ni inte att jag springer in i en j*vla stång på min stackars lilltå. Så nu svider den, jag har en otrolig förmåga att bryta tår, hoppas den inte är bruten, då kommer det ine gå över på ett tag.

Nä nu ska jag gå och lägga mig, ladda inför imorn, en hel dag på mässan! (vilket innebär en hel massa godis :))

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback