Helgen

Kan ju börja med att säga att jag är tröööött, väldigt trött.

I fredags var jag hemma och myste med Tobbi, i lördags spenderade jag dagen med att hjälpa min mami att flytta det sista, vi bestämde även att min födelsedagsfest för släkten kommer vara där. Jag tog sedan, efter många om och men, en taxi hem till min säng, vad kan klockan  ha varit? hmm, låt mig tänka, jag tror den va typ 7. jag var död helt enkelt.

Men jag gick upp en stund sen igen och gick sedan och la mig runt 11. På söndagen var jag hos pappa kl 12 och vi begav oss sedan till gamlastan där vi gick runt, i det mysiga snövädret, bland alla mysiga stånd på deras julmarknad. Sedan åt vi vofflor och därefter gick vi till "Belle" och köpte ett par skor  :) När vi kom hem gjorde jag inbjudningskort och sedan gjorde jag och Ida pepparkakshus, som vi iofs inte orkade sätta ihop :)

Sen sov jag hos pappa, och imorse var jag uppe och anmälde mitt UF-företag till mässan den 19-20 februari.

Det var min helg + idag.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback