Tillbaka

Hej nu är min blogg flyttad till publishme.se, men jag fattade inte det så jag har vöntat på att kunna logga in på blogg.se. men nu är ja tillbaka.

Jag och Tobbe har bokat biljetterna, 14 juli åker vi, ska bli så himla mysigt! Längtar så.

På måndag har jag slutprov i italienska så denna helg ska jag plugga, men jag tror jag kan det, har gjort massor ikväll, och imorn ska jag jobba.

Vet ni hur glad jag blev igår?
I onsdags på jobbet kom jag på att det var löning den 15(igår) och jag blev helt överlyclig men lycka försvann när jag kom på att jag inte får lön för maj i maj utan för april. och jag trodde att jag inte hade jobbat något då, men det hade jag. så igår fick jag ett lönebesked, så jag har pengar!!

Nä nu ska jag mysa med Tobbe.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback