OJOJ, myskväll

HEJ hopp, vet att jag inte uppdaterat på länge mne har inte haft tid, igår jobbade jag till 9 så jag kom hem runt 10 så orkade inte skriva.

Idag har vi haft en jätteskön dag, började 9.20 med rättskunskap, denhafe vi ute, hur skönt som helst var ju jätte varmt idag rena sommardagen. sen hade vi håltimme på FekB så vi hade 3 timmars lunch sen hade vi idrott men jag och KArro kom 45 min försent, trodde att vi började 2 men vi började halv. Vi hade friidrott och sen lite vattenkrig också, det var jätte skönt att bli svalkad eftersom det var så varmt.

Efter Idrotten åkte jag hem och började fixa uteplatsen, Sen kom Niklas och Carro och vi grillade och hade jätte trevligt, sen hoppade vi lite studsmatta trots att jag har stukat foten, den är helt blå och svullen efter att jag hoppade höjdhopp idag.. sen badade vi i poolen, vi skrattade ipincip hela kvällen, verkligen en lyckad kväll!'

Nu har dom precis gått, Niklas ska jobba klockan 9 imorn, men vi är också trötta så det gör inget, ska nog kolla lite bloggar sen sova. Imorn blir det sola av!

PS. Jag har blivit bruuun idag DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bildbevis?

2008-05-10 @ 18:21:32
Postat av: Emilia

Det kommer, I promise!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback