Nya hår

Hej hej
Idag har jag gjort mycket. Började skolan 9.20 med rättskunskap, kändes som att de flöt på bra, efter det hade vi FekB och jag var grymt irriterad på min lärare! Tänker inte gå in på detaljer.

Efter det åt vi lunch och sen hade vi idrott i en timme. kl 3 gick jag och Karro till min mamma där vi skulle hämta pappas och mies bröllopspresent. Sen åkte vi och mötte Tobbe i Kista, där köpte vi gråa chinos till honom och sen klippte han sig =) Självklart hände det nått som inte fick hända, jag hade påsen med Deras present, och jag blev så exalterad av att titta på byxor till Tobbe att jag glömde bort påsen och gick därifrån. Efter en timme frågar Fia,

-"Emilia vart är påsen?"
-"HÄR"
viftar med Tobbes klädpåse...
-"
Inte den, den med presenterna..."
-"OH SHIT!"

Om ni var där skulle ni inte ha sett mig för jag kutade iväg och kompå mitt misstag, som tur var hade någon lämnat in påsen i kassan..

Nu håller jag på att tvätta Tobbes skjorta och efter middagen (som blir grillat) ska vi till pappa, och imorn blir det BRÖLLOP!

Ska försöka ta bilder =)

Här har ni en bild på Tobbe med hans nya frilla, (som jag för övrigt gillade väldigt mycket) och sen tänkte jag att ni fortfarande inte har fått se mitt hår efter alla katastrofer, tyvärr har jag inga bilder på de olika färgerna..



Kan ju säga som erfaren Information och layout elev så ska man vända bilderna inåt så att man binder bilden. Tänkte bara säga det, hoppas min lärare läser det här =)

Kommentarer
Postat av: karolina

ha så trevligt idag!!

2008-05-24 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback