Vaken, VAAAAAAAKEN(?)

Idag, tisdag den 18 mars, börjar jag 11.15 och hade tandläkar tid 07.15, känns bra? NEJ.
Men trots allt var jag inte super trött för en gång skull! Dessutom kommer jag inte ha ont i käkarna och Tobbe kommer kunna sova, så på ett eller två sätt var det värt det.

Jag blir så deprimerad, vet ni varför? Jo, för igår när jag hade mina pumps på mig börjar det snöa, men då tänkte jag, "Äsch, det går över, de e ju för fan mars?)", Tror ni att det gör det, nä, när jag vaknar halv 7 och går upp för att se vår solen gå upp över kullen, ser jag istället det här...

image470

Vad hände med VÅREN? Jäkla bajs klimat, det varv ju varmt och sol förra veckan.. Synd att man inte kan göra nått åt saken.

Hur är er perfekta vår, berätta gärna!


Vi plockar blåsippor, vitsippor och tussilago.
Vi smakar på granbarr och sursöta.
Vi hör fåglar som kvittrar
och vi känner vårkänslor

.

Om en timme ska jag åka, vad ska jag göra till dess? Det gamla vanliga, läsa bloggar och ta en kopp te?Maybe...

Ciao


Kommentarer
Postat av: annika forsberg

DET ÄR VIDRIGT MED SNÖ :(

Postat av: Erica

Våren är här solen skiner.
Blommorna växer medan jag krymper.
Getingarna sticks och katterna spinner, humlorna brummar och barnen skriker.
Löven kommer medan snön försvinner men det gör inget för att det blir så grönt........

Så känns det i min kropp.

2008-03-18 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback