Träning

Hej alla glada.

Idag gick jag upp halv åtta och åke på ett samtal, efter det runt, halv 11 åkte jag till fridhemsplan och skulle möta Karro men hon var lite sen så jag gick till H&M och köpte två tee's. En beige,typ, och en grå =)

 och en likadan fast beige

Sen träffade jag Karro och vi gick till Friskis & Svetits, ja har fått min träningskort nu, hur skönt som helst ska försöka träna  inst 3 ggr/vecka. Först tränade vi lite i gymmet, jag körde mest ben och mage, det är ju dom som ska va slimmade inför sommarn. Sen körde vi ett Medelpass, hur underbart som helst att känna smärtan när man tränar =) Måste säga att det finns så roliga människor överrallt, på passet var det en höggravid tjej som trändade arslet av sig, kan mna inte få missfall? Och så var det en överamitiös tant som gjorde överdrivet stora rörelser, ja och Karro hade väldit roig under passet ;P



Efter passet körde vi lite i gymmet också sen bastade vi och jorde i ordning oss.

Sen var Karro hungrig så vi gick till McDonald's, hehe, bra mat efter träning, jag vet, men jag åt en sån där "Side Sallad". Sen åkte jag hem och  mötte min syster så gick vi och åt på Grill & Pizza House aka." Rosa grillen" Där åt jag en avokado sallad med tonfisk, hur smarigt och nyttigt som helst!

Nu kommer nog Tobbe snart han ska låna en bok av Mie för han ar tenta imorn.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Matte

najs shit! Kolla in min sida:-)

2008-03-25 @ 21:40:20
Postat av: Rosen

Hallå hallå, hoppas påsken varit bra! Haha tagit efter mitt Ciao? :P haha ha det bra puss kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback