Torsdag

Häj, har inte hunnit skrva idag.

Min dag började kl 07.45 då en söt tös vid namn Karolina rnde och väcke mig=) men det är jag glad för, för hon undrade om ja ville komma och jobba med henne, och självklart ville jag det, så jag skyndade mig upp och klädde på mi och åt frukost sen åkte jag till Kista där Karros pappa hämtade mig. Karro ringde 07.45 och jag var i Kista 08.45. Snacka taggad tjej! ;D

Så idag har ja och Karro vikt mattor åt Stockholms största kemtvätt, en matta vägde mellan 10 och 20 kg! Så idag behövde varken jag eller Karro gå till gymmet ;)

Och vet ni vad det bästa var, eftersom, jag kom dit på så kort varsel så tyckte an at jag kunde få betalt för 8 timmar när jag jobbade 6, det är ju jättebra, ska no be dom ringa mi på morgonen så där nästa gång också, hehe.
Tog nåra bilder med jag kan inte ladda upp dom så om ni jätteärna vill se dom så kanske jag kan ladda upp dom nån annan dag!

Sen när vi slutade var både jag och Karro helt slut och då åkte jag hem till en underbart sö lillebror som skrek, "HÄJ MIMMEJ!" (han kan inte säga Emilia)

Sen var det matdags och vi åt och sen gick jag Mie och Tobbe till Konsum och köpte "Beck" och "Morden i midsommer".

Jag hade lovat Tobbe att hjälpa honom med hans bokföringsuppift idag så vi blev precis klara nu.

Nu ska jag gå och kolla på Beck med min älskling, är helt lsut efter denna dag.

Ciao

PS. Imorn ska vi köpa en till fågel ör Joppe sitter och gråter hemma..DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback