Torsdag, snart lov!

Idag är sista skoldagen på över en vecka, hur bra är inte det?
Och vet ni vad, jag, Karro, Sara, Ida och antagligen Linn ska börja träna, på friskis, hur kul som helst, nu om bara 10 minuter ska jag springa till bussen och träna med Karro, Sara och Ida, Linn är sjuk stackaren! Nu ska vi bli slimmade inför sommaren, TJOHO!

Är lite trött men de funkar...

JUSTE, mamma är så snäll, vi skulle egentligen bara lägga undan jackan igår, vi vet det som jag vistade och sa att Sara skulle köpa den, den fick jag igår!! Gulli mami.

Förlåt för att jga inte hann uppdatera igår, jag var på Bio såg "No country for old men" den va väl sådär iböran va den intressant men den förklarade aldrig nått folk dog men ingen åkte fast..


Nu ska jag åka, hörs senare!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback