Sämsta filmen ever!

När jag hade skrivit sist åkte jag och Ida med Tobbe till spånga och hyrde film, "Flickan i källaren". Och vet ni va besviken jag blev, det var den sämsta filmen någonsin.

Den handlade om en tjej som blev bortrövad och var inlåst i en källare i 6 år, men hon började älska den man som låste in henne. Och ibland kom det upp bilder då den där manner knullade dockor(?). Sjuk film, se den inte.
Btw, de var en sann historia...'

Den var så dålig att jag somnade efter tio minuter och när jag vaknade somnade Ida.. Hon pratade genom hela filmen det var max 30 minuter tal av 1 timme och 20 minuter. det säger väl allt? Hon pratade långsamt och ibland var det svartvit bild, USCH!

Efter filmen gick jag till Tobbe för imorn ska jag och Karro gå på en spinningpass och mina extra träningskläder är hos honom, plus att min älskling har tenta imorn och jag som är en sån snäll flickvän kan jag ju hjälpa honom eftersom det är ekonomi och det kan jag ju, lite.

Så nu sitter jag här och är lite små irriterad på att filmen var så dålig..

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Miriam

Bokat en resa, shoppat lite och lunchat i stan

Postat av: Miriam

Till Dubai. känns väldigt spännande, har aldrig varit där förut ..

2008-03-26 @ 08:40:51
URL: http://wedgeheel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback