Måndag

Hej
Ursäkta om uppdateringen har varit dålig men jag kom precis hem.
I morse gick jag upp kl 6 och gjord ei ordnign mi och åkte sen med Tobbe till Kista och tog t-banan, kom lie sen, men det gjorde inget för vå grupp gjord eändå inget på projektet. Nu börjar det närma sig sitt slut, anksa skönt men lite stressigt.

Efter skolan åkte jag, Karro, Sara, Linn och Ida och åt på "Dagobert" (eller hur det stavas). Sen kom ytterligare två snubbar som ja inte har den blekaste om vad dom hette, tror det var bert-åke och Fridolf men är lite osäker -aja. Eetr ungefär 2 timmar åkte jag och Karro till hennes tandläkare och dom andra drog till stan.

Efter hennes tandläkarbesök åkte vi hem och pluggade lite och sen åkte vi till stan där vi blev fotade för loreal, dom ska kanske använda oss som hårmodeller (Helfärgning), vi åkte dit med Karros två kompisar Fia och Paulina, dom var jättetrevliga!



När jag sen kom hem gjorde Mie vofflor, smaskens, så nu har jag precis ätit det och nu måste jag nog översätta texten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback