Lördag - GLAD PÅSK

Har legat i sängen tills nu, är så otroligt trött. Även fast att jag sov 2 timmar på soffan igår inna middagen så somnade jag runt 10 jag blir alltid såhär trött när jag vet att jag kommer vara ledig en längre tid, som nu, 10 dagar!

Som sagt anledningen till varför jag inte skrev nått igårkväll var för att jag somnade..

Idag ska skulle jag och Tobbe, egentligen, simma på morgonen men alla simhallar var stängda.. Så för min del ska jag sitta här och skriva ännu en idrottsreflektion, den här gången om när jag badade isvak! Runt klockan 18.00 ska jag ha familjemiddag hemma hos pappa, och efter det kommer Tobbe till mig. Imorgon fyller nämligen min syster 15 och han ska vara med och fira Ida!

Nä nu ska jag börja spåna lite om min reflektion, vi hörs!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback