Hemma

Nu är jag hemma! Fy vilken rolig kväll ,allt blev lyckat utom slutet då Saras kort slutade fungera så vi saknade pengar! Men det löstw sig tillslut, nu är mina vänner på kroogen, men det ä ganska skönt att jag är hemma eftersom jag ska jobba imorn.. Har inga bilder än, har däremot några på mobilen men Tobbe har datorn som jag kan lägga in bilder på, så ni får vänta!

I alla fall, nu kan jag berätta vad vi har gjort.

Vi började med att jag och Karro gjorde iordning oss hemma hos henne och Linn, Ida och Sara var hos Sara och lagade mat. Klockan halv sju var vi hos Sara och vi fick först en liten bröd-sak med majonäs och räkor på, till huvudrätt fick vi färskpasta, pesto, pinjenötter och parmaskinka, supergott!

Sen satt vi bara och hade allmänt trevligt, klockan kvart i 10 kom LIMMON! Fy fan va kul i hade, hade högmusik och bara skratte åt folk som gick på gatan!



Vi hade dock lite problem med pengar men det löste sig tillslut!

Sen när vi kom fram till Stureplan, skulle vi ta ut pengar men då fungerade inte Saras kort som jag sa så vi fick springa runt ett tag men löste det tillslut, skönt. Sen var bara problemet att, eftersom Saras kort inte fungerade så hade dom inte pengar att ta sig in på krogen, så Karro (födelsedagsbarnet) fick betala för dom, pinsamt..

Jag tog tunnelbanan till centralen och sen pendeln till Barkarby där Tobbe hämtade mig och nu sitter jag här och skriver medan Tobbe gör sin läxa(?).

Vet inte vad jag ska göra nu, NÅGON har ätit upp mitt godis!!

Hörs
Ciao

Kommentarer
Postat av: alexandra

så himla najs med limo! va fick n9i betala?

Postat av: Emilia

Svar: 1100 =)

2008-03-09 @ 12:41:21
URL: http://emiliaaes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback