Fredag

Hej
Imorse vaknade ja och insåg hur mysigt det var när solen sken in genom fönsret och träffade min älskling ansikte när han sov, så söt! Sen låg vi klar i sängen ett tag och lyssnade på min iPod och sjöng högt så min syster kom och skrek på oss ;P

Sen var det dags att gå upp så vi gick upp och åt frukost, och jag fick jätteont i magen, så synd om mig ;D När jag hade ätit klart kom jag på att jag lovade pappa att ta upp tvätten och så erbjöd jag mig att tvätta nån maskin, så om du läser det här pappa så ska jag göra det snart, hoppas du blir glad =)

Tobbe gick precis han ska till skolan och sen ska vi åka till Huddinge och hämta vår nya fågel.

Juste har börjat äta öljäst igen, dom är så bra, rekomenderar dom starkt, 53 kr på närmaste "Life" butik.

Öljäst
Detta kosttilskott är berikat med extra järn för att tillgodose kroppens behov. B-vitaminer är viktiga för många funktioner kroppen, bland annat för att hår, hud och naglar skall växa, vara starkt och vackert. Även sömn och humör, matsmältning och nervsystem är beroende av B-vitaminer för att fungera optimalt i kroppen.

image498


Nu ska jag klä på mig, sminka mig, slänga in en tvätt, städa till lite på rummet och lägga upp en dagens outfit.

Förresten, fler än jag som är otroligt irriterad på blogg.se just nu, man loggas ut ibland när man ska publisera, osv?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback