Ernie

Hej hopp!
Nu har vår nya fågel kommit, vi har döpt honom till Ernie och han är helt handtam och underbart vacker, hur söt sm helst, hela vägen från uppfödaren och hem satt han och försökte komma ut ur lådan han var i, vilket innebar att han bet i mitt finger =) så gullig.

image505
Han är mycket sötare i verkligheten!

När jag kan lägga upp bilder på datorn kommer det fler uppdateringar =)

Vi har ju som sagt Joppe sen innan och han är knappt tam, han är väldigt rädd, så jag var väldigt skeptiskt till en till för jag trodde ju att Ernie skulle vara som Joppe, men Tobbe har haft undulater förut och sa att alla är olika, så jag sa ja och det ångrar jag inte idag, för vår Ernie är jätte söt!

Jag och Tobbe har lite planer för vår sommar nu;

  • Jobba
  • Kanske till Orskarshamn en vecka till min vän Lotta!
  • Umeå i en vecka
  • Bräcke (jämtland) 2 veckor varav en helg Storsjö yran
  • ITALIEN

Efter middagen, som bestod av nudlar och kyckling i god sås, kollade vi på "Beck" som vi köpte igårm vi såg den aldrig igår för "American Pie 2" gick på 6:an.

Vad har ni gjort idag?


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback