ojojoj

Hej hej

Oj oj vad dålig uppdatering jag vet, men jag måste erkänna att jag inte har någon tid att skriva, tid eller lust... Imorn ska min gammelmormor begravas.. De är jobbigt men det är sånt som händer..
Hoppas tobbe kommer hem imorn också, han är på landet och lanar, (ett gäng svettiga killar sitter och spelar dygnet runt). saknar honom och vill verkligen att han kommer och tar hand om mig imorn..

Igår hade jag och Carro en jättemysig dag, först solade och badade vi i poolen hos mig och Tobbe, sen gick vi till mig och lagade mat och efter det bastade vi pngbastu, gjorde hårinpackningar, asiktsmask och vaxade benen(FYFAN VA ONT) sen gick vi till henne och kollade på film och sov där..


Idag tog vi en promenad till spånga (eftersom bussarna strejkar) för att kolla i secondhand butiken som finns där men, dom har bara öppet tisdag torsdag och lördag. TYPISKT! Så vi gick och köpte en glass som tröst och sen köpte vi massa frukt och mixade, supergott! Klockan 5 började jag jobba... Har ´bara två arbetsdagar kvar på hela sommarn, känns underbart!


På fredag kommer Tobbes kusiner Robin och Daniel och ska vara här i 1 vecka, det ska bli kul =)


Och om en och en halv vecka åker jag och Tobbe till Italien, MYS! efter det ska vi vara hemma i 1 dag och tvätta sen åker jag, Tobbe och min vän Sofia till Jämtland och ska vara där tills skolan börjar i-princip..


I helgen ska jag träffa Karro som kommer hem efter 1 månad i Nice, ska bli underbart att träffa henne! Saknar min vän =) Och på onsdag sk ajag vaccinera mig mot livmoderhalscancer... Scary... =/

Så som ni kansk förstår kommer jag inte ´ha tid och skriva nått, antaglligen, men när skolan börjar igen då fortsätter jag!


Puss och Kram, Ciao


Kommentarer
Postat av: Matte

Hej, länge sedan, haft ett bra sommarlov? Har väl haft samma blogguppdatering som du men jag ska försöka kommentera lite mer, ha en trevlig sommar

puss

2008-07-03 @ 01:18:11
Postat av: Nickie

heej mimmi, jag åker tillbaka den 19 augusti :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback