Skola

Hej, måste bara säga att jag hatar blogg.se.. varenda gång jag försökt skriva dom senaste dagarna har de blivit sidan kan inte visas.. hrm. men men.

Skolan har iaf börjat nu, jobbigt men kul att få en normal vardag med rutiner och så. I måndags så åkte jag och Tobbe hem från Jämtland =( så då blidde de ingen skolan för min del. Igår kom jagh till skolan och fick reda på att man inte var tvungen att gå på datorkunskapen. =) så jag gick och åt med Ida och Linn. Sen hade vi psykologi, det enda vi gjorde va å få reda på våra betyg, jag fick VG trots allt =) sen va Rola sjuk så vi hade ingen FekB.. =/ Idag försov jag mig och kom en halv timme sent till Italienskan, (trots att vi börjar halv1 ajsing.) iaf så hade vi inga lektioner mer den dagen, men jag fick reda på att jag hade MVG prov i matte imorn som endast jag och Linn får göra, så de va bara å åkla hem å plugg, är nervös som en gris men vi hoppas att de går bra.

Imorn kommer Karro gumman till skolan =) jag saknar dig så <3

Sen tänkte jag bara säga grattis till Linn som fyller 18 idag, GRATTIS!
....själv får man vänta till 18 december. =/

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback