På stan med Karro =)

Hej igen alla glada
Efter min info och layout åkte jag och Karro till stan för att kolla lite tills hon skulle träffa hennes vän Denise. Karro köpte jätte söta skor, (inte lika söt som hon =) hihi), två nagelack, och en nessesär.

Nagelacket var jättefint, ett lila och ett genomskinligt. Vi satte oss på ett café och heter "Hurtigs konditori" 
image65



 Jag tog en té och en blåbärsmoothie och Karro en semla, smaskens!

             

När vi satt där och smaskade i oss allt det goda, så kom vi gå den brighta idén att måla naglarna lila, det blev lite kladdigt men det var en fin färg.

Imorn ska vi måla våra naglar mycket finare, vi ska kolla på bra priser på resor eftersom, linn ska få det i födelsedagspresent (hon vet om det). Så imorn får hon inte va med eftersm hon inte får veta något, utom att hon ska åka =)

Nu ska jag nog gå hem till min sjuka pappa och sjuka lillebror och ta hand om dom, efterosm jag är så snäll! =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback