Lördag

Hej och god morgon
Igår hade jag en lång dag i skolan, började halv 9 med idrott och slutade tjugo i 4. på kvällen var vi hos Sussie som fyllde 20! Men gissa vad, när jag var på väg hem var det självklart förseningar, sl brukar ju pricka in dom tillfällen då man har som mest brottom och lägga förseningarna där!!
Jag missade ju såklart bussen sen också..

Jag kom i alla fall hem och träffade min älskling, de kändes som en evighet sen jag träffade honom. Vi myste lite i vår otroligt stökiga lägenhet, innan vi började göra iordning oss.

Jag har tyvärr inte så många bilder på hur jag såg ut för kameran laddade ur.. Men jag hade i alla fall:
En svart tröja med pingvinarmar och ett svart sidenband i midjan från MQ
Mina grå/svart jeans från Zara 
Mina nya pumps

Har några bilder =)


   Mitt hår som jag satte upp utan att själv se hur det blev, det blev snyggare!

 Älskar dig <3

Kan se om jag hittar bilder från kvällen, så lägger jag upp dom sen.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

du är så jäkla söt emilia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback