Lördag

Hej
Igår va jag Tobbe och Karro på bio. Filmen SÖG! usch tur att vi inte betalade för den =)

image16


Efter det åkte vi hem till vår lägenhet och tittade på en bättre film och (eftersom Tobbe storhandlade på bolaget igår) så gjorde vi lite drinkar för att testa, jag va inte riktigt på humör men tobbe fick iaf 2 st, jag och karro tog en baily´s, kände mig som Mie, hon brukar ta en på kvällen ibland =P

Sen gick vi och la oss, alla tre i vår säng, de va mysigt =)
Karro vaknade halv 8 men väckte oss kvart i 9 o h frågade om hon fick titta på TV, efter ett tag kom hon in och frågade om vi ville ha kaffe, det var jätte gulligt av dig! <3

Vi gick upp och åt frukost och sedan följde vi henne till bussen, vi bestämde att vi skulle höras och kanske göra middag tillsammans ikväll men det blir inte av för honm måste ta hand om hundarna =( Men vi hade jätte trevligt igår, det måste vi göra om!

När Karro åkte kom Tobbes två kompisar viktor och victor, victors bil gick inte å starta så vi fick putta igång den, haha!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: anna stolpe

Tja Emilia!!!!

Kul att kolla in era tjocka magar,hehe.
Säg att ni drack Bailis hoppas ni innte drack
får mmånga.
Om ni
gillar det så kkan jag bjuda på varmchoklad.....

2008-01-23 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback