Dagen Onsdag

Hej!
Idag har jag varit på biblioteket och lånat en engélsk bok, A Man Named Dave. 
Det är den tredje boken av Pojken som kallades det (The boy called "it")  


Sen åkte jag till skolan och hade Italienska. Jag fick reda på att jag har MVG i mittterminsomdöme! =) I´m so good!
Efter det hade jag coachsamtal, jag ligger på ett starkt VG i svenska =)
Sen hade vi engelska, vi har Sveriges sämsta lärare, hon tar en 5 minuters paus mellan varje ord och kan inte undervisa. SKIT lärare helt enkelt.

Jag slutade kvart i 4 och skulle sen åka hem med tunnelbanan. Måste bara säga att jag förstår inte hur vissa människor kan tycka att de e snyggt att vara fjorstis. Såg två små tjejer, varav den ena hade gått i min systersklass (93:a). De hade tuperat hår så de såg ut som golvmoppar (jag överdriver inte) den ena tjejen som jag inte visste vem det var hade´, håll i er, GIGANTISKA SOLGLASÖGON?!   Mitt i vintern, på tunnelbanan när det är mörkt ute, trodde jag skulle dö av skratt!

Efter jag ahde sett dom, kom de på ett kines par, varav tjej såg ut som jag vet inte vad, hon hade neon gula platå skor (ni vet sånna man hade i 2:an typ) gigantiska militärbyxor och en gigantisk röd jacka, dessutom hade hon blonderat hår (lampa), när hon sen vände sig om såg jag hennes sminkning, hon hade ljusblå kajal runt hela ögonen och ljusblåa ögonbryn! ojoj de finns konstiga människor.

Dagens outfit:

image27      Mitt leende var så fruktansvärt fult så de e inte värt att visas!

Gårdagens inköp av skor, Din sko
Svarta jeans, Replay
Grönt linne, Gina Tricot
Grå kofta, H&M
Skinnjacka, Rock´n blue
Svart skinnväska, H&M

Nu är jag hos mamma, första gången på en månad, vi ska äta massa god saker, smaskens!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Quote: "(ni vet sånna man hade i 2:an typ)"
Går inte du i 2:an ? =D
älskar dig.
Puss

2008-01-23 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback