Ännu än shopping dag!

Hej alla glada!
Idag har jag haft en rolig dag i skolan, Jag, Linn och Karro åt lunch på Il piatto, vi tog massa roliga bilder som jag laddar upp imorn, för att ja har inen USB-sladd hos pappa...

Efter skolan träffade jag Ida, vi tog en fika på café fix och gick sen och shoppade lite i Västermalmsgallerian =)

     <--- Skärp H&M 59.50 :-

     <--- Tröja H&M 49.50 :-

    <--- Örhängen Accesoarer 30 :-

   <--- Armband Accesoarer 80 :-


Alla mina fynd var på 70% rea, allt tillsammans kostade ungefär lika mycket som armbandet skulle kostat utan rea!

Imorn ska jag å 20års fest och har fortfarande inte köpt nått, några förslag?

Nu ska jag leka lite med designe, kommentera gärna!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tobbe

LÅT MIG LÄSA INNAN DU LÄGGER UPP ETT NYTT JÄVLA INLÄGG SÅ JAG BLIR FÖRVIRRAD !!!!111

2008-01-24 @ 22:10:25
Postat av: Tobbe

Btw kolla min :-D

http://tobbesfjollblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback