Tisdag- kväll

Ojoj, nu har jag inte haft tid att skriva, förens nu..

Min dag började kl 9, jag gick upp och satte mig bredvid min underbara lillebror, Neo. Han blev jätte glad när jag kom =) När jag satte mig där lutade han sitt huvud mot mig och sa tyst, "Mimmi", snuttegull!

Kom till skolan right on time! På info & layouten Började vi medreportage, tänkte att jag skulle ta ett arbete som jag gjorde i ettan, om Homosexuella och utforma det till ett reportage =)

Sen började vi med vårt projekt! Det gick bättre än väntat.. Har i alla fall skrivit ut 26 sidor från Utrikesdepartementet...

På svenska lektionen fick vi reda på resultatet på våra uppsatser, innehållet låg på MVG men jag hade typ 10 slarvfel, på 3 sidor! så jag fick VG+..

Har tänkt på en sak, I fredags kollade min Lärare Tobias på mig många gånger och ja har funderat på varför. Idag gjorde han samma sak, och i slutet på lektionen frågade han
"Har du skaffat nya glasögon?"
Haha, det är inte lätt..

Sen åkte jag hem och Tobbe kom hit, vi åt jättgod mat som pappi lagade =)

Nu har vi precis kommit hem, vi åkte en sväng med bilen som äntligen är ixa, så hälsade vi på Mark som är Tobbes gamla klasskompis, vi har inte setts på jätte länge.. Det var var trevligt!

Nu har Tobbe duschat och står och väntar på mig för jag ska hjälpa honom med hans boksföringsuppgit!
+ att jag ska läsa min engelska bok, suck....

Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

annagotland.webblogg.se
Gå gärna in och svara på min fråga i bloggen, skulle vara intressant och se vad just du tycker.
Kram A*

2008-02-20 @ 13:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback