Söndag

GIssa vad, vi hade planer på att ta en långpromenad, och sen åka till IKEA.. Jag ställde klockan på 10, Tobbe stängde av klockan och vi somnade om. När jag vaknade igen kl halv 2, var Tobbe borta. Så jag gick upp pch hittade honom. Då hade vhan vart uppe sen halv 12.. Han hade försökt väcka mig, men jag vaknade inte..
Snacka om trött människa!

Nu har vi ätit lite och funderade på om vi skulle ta den där promenaden ändå , men kom överrens om att det är tråkigt väder och vi inte har nån lust. Så Vi tänkte istället åka till IKEA, men nu kände vi att vi gör de nån annan dag, vi stannar hemma idag, ska väl åka och handla lite sen.

Sitter och kollar på nån film på 3:an nu, ganska rolig faktiskt.

Ska äta lite Ben&Jerry glass snart. Smaskens
image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback