Smärta

God morgon gott folk!
Har ´de senaste 45 minutrarna vartit bra för er? För mig, kan jag ju säga att de har varit både och. JAG har nämligen TRÄNAT!! Tro det eller ej, jag har cyklat i 30 minuter och gjort 100 el 120 situps! Fråga mig inte hur jag kom på idén för det vet jag inte, fick ett ryck helt enkelt. Vilket fall som helst så har jag otroligt ont i hela kroppen nu, eftersom jag inte är van att träna.. + att jag slog i min vänstra pekfinger i cykeln så det blöder, stackars mig, hehe.

Idag ska jag försöka städa lite, sen eller innan kanske jag ska tvinga Tobbe att gå på en promenad, det är ju VÅR, nästan, det är i alla fall jätte fint väder!

Vad ska ni göra idag i det fina vädret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback