Sämsta dagen detta år!

Hej, när jag skrev tidigare idag trodde jag att min dag skulle bli bra, eftersom jag vaknade i tid jag var hyffsat pigg (sådär pigg man kan vara en tidig fredags morgon). jag kom dock lite sent till skolan men men.

Som jag sa tidigare hade jag rättskunskap och när vi gick ur datorsalen och gick in i klassrummet började dagen gå utför.

En viss person i klassen (som för övrigt alltid är irriterande mot mig) började med att klaga över vad jag hade på mig (?), varför bryr han sig, jag hade min jeans shorts (med strumpbyxor under), och hans kommentar var "Gu va långa dina shorts är" jag fick världens utbrott för jag är så jävla trött på att hans jämt ska klaga på mig.. I alla fall fick han världens utskällning av vår lärare Tobias, som för visso var bra!

Nästa lektion var FekB, och jag brukar ha lätt för det men idag var inte min dag så jag kunde inte tänka, min handstil var katastrofal, behöver jag säga mer?

 

Efter det skulle vi ha idrott, men vi hade lunch emellan. Karro hade inte tagit med sina idrottskläder så vi åkte hem till henne på Essingen och hämtade dom, innan köpte vi med oss en macka från Il Piatto. På väg till Il Piatto pratade jag med Tobbe och vi bråkade...

                                                                                

Väl hemma hos Karro bytte jag om jag åt min mozzarella, tomat och pesto macka. Vi började gå mot bussen kl 13:00, och när vi kom ut på vägen där mans er bussen såg vi den åka iväg... Men starx där efter kom en till så vi skyndade oss men på den där digitala saken där de dåt hur lång tid det är tills nästa buss kommer eller går stog dert 11 min så vi började gå i normal takt igen..
 
                            

Ett misstag, när vi precis kom fram till dörrarna stängde kärringjävlen dörren och åkte!!! vi blev hysteriska och sprang till nästa station, helt slutkörda kom vi på bussen och vi började tjaffsa med kärringen;

-SÅG DU INTE ATT VI VAR DÄR OCH NÄSTA BUSS SKULLE GÅ EFTER 11 MINUTER?!?!?
-JA, MEN PÅ MIN LILLA SKÄRM STÅR DET ÄNR JAG SKA ÅKA SÅ JAG ÅKER DÅ!!
-MEN DU KAN VÄL VARA LITE SCHYSST?
-NEJ
- Men är man busschaffis ska man kanske vara lite trevlig?
- Det kanske ni kan var också?
- Men herregud!
-Flytta till norrtälje så kanske ni förstår vad som menas med långa väntetider, bussen går en gång i timmen där.
- Jag bor där
-Då vet du!
Vi ska gå av efter en station....
-Och ni skulle bara åka hit?!?!?!
- Jävla kärring...

Tvärbanan kom i alla fall efter en minut, och när vi kom till alvik slapp vi vänta nått, något som gick bra i alla fall!



Väl framme i Bromma hallarna                                                   
hade vi elevledda lektioner och
det första den där personen sa
till mig var (jag hade min "liten men tuff" tröja)
"Emilia, den där tröjan stämmer inte, du är inte tuff"
ORKA KOMMENTERA ALLT!!!
                                                                                                                                      

Sen skulle vi köra innebandy vilket jag är ganska bra på =)



När vi skulle välja lag kom jag med en kille som tror att vi ska spela slutspel i SM eller nått liknande... Så han börjar klaga över att det bara är tre killar i hans lag, tjejer är tydligen jättedåliga enligt honom så alla tjejer blev typ tokiga.. vi spelade i alla fall och han ignorerade alla tjejer, och när de väl försökte klagade han över att han inte fick bollen!?! Hur ska han ha det egentligen? Ska vi va med elle rinte! Man kan ju inte klaga vad vi än gör...

Jag blev jätte trött tillslut, så jag satte men vid sidan och började gråta är sä jävla trött på allt nu...

Efter lektionen åkte jag hem till min älskling och nu har vi spelat lite Guitar Hero, THAT'S IT!
                                                                
                                                            

Har inte varit på så bra humör så har inte ätit nått än.. kanske ska göra det.

Ha det så bra nu, hoppas ni har haft en bättre dag än mig..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback