Ny dag nya upplevelser

Hellu alla söta och glada
Idag är det onsdag, bästa dagen den här veckan måste jag säga. Igår sov jag hos Tobbe, och imorse kände jag verklen inte att jag ville gå till skolan, jag kollade på Tobbe och det kändes väldit lockande att ligga kvar i sängen och mysa lite men sen kom jag på mi själv så jag gick upp och gjorde iordning mig. 
 
Igår sa jag ju att jag skulle lägga upp en dagens outfit, men gissa vad, KAMERAN ÄR URLADDAD! Och jag vet inte hur man laddar den.. så kanske lägger upp en senare om jag lyckas ladda den.

Idag hade vi Engelska, väldigt skön lektion, vi läste och gjorde ett fråge spel, hade bara två fel =D Sen var det meningen att vi skulle ha italienska prov men vet ni vad, italinskan var inställd så de blidde inget prov för oss! Jag, Linn och Cissi åkte och åt på Miss Goa och sen åkte jag och Linn till Bibblan och kompierade Brb 6, för dom som inte vet vad det är så är det brottsbalken nr 6 =)

Nu sitter jag hemma och ska göra MVG- uppiften i rättskunskap, har vart och köpt godis.
En Natt Katten (nån ny i serien Salta katten) en daim, en japp och en coco nått. =) Ha en trevlig kväll för det ska inte jag ha!



Hörs senare

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Tobbe

"men sen kom jag på mi själv så jag gick upp och gjorde iordning mig."

det märkte ja aldrig :O

2008-02-14 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback